krock

Efter skolan orkade jag verkligen inte göra nå läxor. Så jag la mig i säng och tittade på narnia och åt chokladbollar. fyy så gott!
 
Jag glömde berätta igår att när jag och mamma var påväg hem från Anemone så krockade en bil in i oss. Vi skulle åka ut i noret rondellen och så vet jag inte riktigt vad som hände men det blev värsta dunken och så käna man hur bilen knuffades till bakifrån. Först trodde jag att mamma gasade lite hastigt och att det var något normalt som lät från bilen. Men jag frågade vad som hände, och då sa hon att vi hade bli "påkörda". Gaaash då blev jag jättepaff :o tur att mamma sa åt mig att ta mig bälte innan för jag hade inte tänkt att göra det. Som tur är gick allt bra med oss och våran bil. Men hon som körde in i oss fick jätteont i nacken, usch hon var jätterädd och det var hemskt att se på :( Men jag och mamma åkte hem iaf och kvinnan vet jag inte vart hon tog vägen, förhoppningsvis akuten!! 
-
NU ska jag skriva klart svenska läxan. tjaaaoo














Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback