Förklara mina kategorier.

Tänkte berätta om mina kategorier, vad dom handlar om och så :)
 
 
2011- korta versionen
Kommer ni ihåg i början av 2012, så gjorde jag ett inlägg och berättade lite om vad jag har gjort under 2011 och visade massvis med bilder? Om ni inte gjorde det, så finns nu det inlägget i den här kategorin. Den heter "korta versionen" för att jag tänkte mig att i "Arkivet" finns ju 100 tals med inlägg från 2011, och det är den "långa versionen" ;)
 
Design
Ojj, där hade jag visst bara ett inlägg. Jag kommer nog i framtiden print screena dom nya designerna och lägga ut bilden på den kategorin. Det är kul för mig, och kanske för er, att titta tillbaka hur min blogg såg ut då.. :)
 
Foton
Jag älskar att fota, så här finns massor av bilder som jag har tagit. Eller nu när jag kollade där så finns det massa andra bilder också. Men från och med nu ska jag bara lägga inlägg med bilder som bara jag har tagit :D
 
Frankrike sommaren 2012
I sommras var jag och hälsade på min bästavän och hennes familj när dom var i Frankrike. Här finns bilder från den resan :)
 
Ingen kan nog ana...
Här berättar jag om mig själv, inte värsta långa inlägget om mig, svårt att förklara men ni får gå in där och läsa. 
 
Jag tipsar
I den här kategorin tipsar jag er om olika saker. T.ex om låtar, filmer, recept, hårtips mm.
 
Min vardag
Här kan ni läsa om mina dagar. Den här katgorin har jag som standard kategori så nästan alla är med i den här kategorin. Ska försöka att komma ihåg att kategorisera om inläggen om dom handlar om något annat t.ex om det bara är foton, då ska jag lägga dom i "foton" kategorin.
 
New in
Allting som jag shoppar hamnar uder den här kategorin.
 
Pitcures
Nu tänker ni säkert "varför har hon två bild kategorier, en på svenska och en på engelska?"
I "pitcures" finns bilder som jag har tagit från t.ex weheartit ( en bild sida), inspirations bilder för det mesta, den heter på engelska för att jag tycker inte att orden "bilder" är så snyggt, mycket snyggare på engelska ;)
 
Svar på kommentar
Säger sig själv. Alla era kommentarer som jag svarar på finns där.
 
Words by me
När jag känner för att skriva av mig, lägger jag upp inläggen i den här kategorin.
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback