cuute

Heeeej, jag gör ett litet inlägg innan jag drar på dans :)
Idag har varit en helt okej dag, började skolan med dans, Skönt att komma igång på morgonen.
Vi hade en till danslektion på 45 minuter idag också på "estetisk kommuntikation" ( Alla 4 estet ska göra en föreställning ihop) På den danslektionen var det balett och det var roligt att få prova på det :D
Jag har nyss slängt i mig mat. Jag stekte kycklig och gjorde klyftpotatis. Så docka att vissa kycklig bitar var rosa så det tappade jag matlusten av, hoppas att jag inte åt någon rosa bit. Jag steker ALLTIS kycklig på 4-5an, för jag gillar inte när kyckligen blir bränd eller för en hård yta. Men då riskerar man att den blir rosa om man inte steker den tillräckligt länge och idag hade jag bråttom så... 
-
Nu ska jag byta om inför raggad, bloggar mer sen :)


 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback