what's like in new york city?

Har varit med Sanna idag  och pratat om sommarplaner. Vi kom inte fram till så mycket, men lite saker vet vi att vi måse göra i sommar. Vill att dom sista 10 dagarna i skolan ska gå fort. På kreativa veckan får jag se om jag praoar eller är i skolan och har slöjd. Jag ska inte säga nå till min slöjdlärare att jag ska ta prao innan betygen är satta, för jag har inte gjort klart så mycket där så kanske får dåligt betyg där, för att det inte är klart. Och det tänkte jag göra klart på kreativa veckan ;)
Jag läääängtar verkligen till nästa sommar. Kommer bli bästa sommare ever!!!!'
Bjussar på lite bilder jag hittade på gamla datorn. Eller gamla, jag använder den inte iaf.


Förra året innan jag klippte mig tyyp


Förra året efter jag klippte mig.. :(




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback