Touch vs knapp?

Äre bara jag som tycker att knapptelefoner, nu förtiden när jag ser en sån, känns det som en värst "wow" upplevelse. Det känns ju som om ingen använder sån längre, jag klagar inte eller så. Det känns bara som om fler och fler har börjat använda sig utan touch telefoner nu på senaste halvåret- året.
För ett år sen hade jag en helt vanlig knapptelefon, och det kändes som om ingenbigdeal. Just nu har jade den telfonen oxå, har vanligt vis en xperia men jag älskar verkligen knapparna på den telefonen och saknade den en del så jag bytte till den, för tillfället. Och nu känns det värsta annorlund/ konstigt för att ingen annan har sån längre. Vet inte riktigt vart jag ville komma med den här texten, men har ni tänkt på hur fort det egentligen går?
That is what I thinking of.
Mf_417897121_b3af5994eee160dbe2d1b487faf78152_large


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback