Makaroniiies

Jag gick och la mig vid 11 igår kanske, somnade direkt. I morse vaknade jag vid halv 7 och jag kände mig ganska bra. Fast jag ville ändå inte gå till skolan och det var bra det. För just nu har jag dunder ont i halsen och hostar som bara den... Men jag ska på fysiklektionen sista timmen, har ju nationella prov imån så jag känner att det är bäst om jag går på den. Just nu sitter jag vid datorn, har precis duschat och kokat makaroner :) ska snart fixa mig och sådär :) bjussar på en fin trött bild :)

Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Följa varandra via bloglovin?

Förlåt om du har fått den här kommentaren av mig förut, min dator är efterbliven och säger att kommentarer inte skickas ibland fast dom gör det ändå..

Kram!

2012-03-13 @ 10:37:13
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Frågestund på bloggen!! & den som frågar mest blir länkad längst upp på bloggen i en vecka!! FRÅGA PÅ!!! Svarat på massor av frågor redan men frågestunden fortsätter i några dagar!!http://emsaa.blogg.se/2012/march/fraga-mycket.html

2012-03-13 @ 12:55:44

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback