Hur använder man sån olja? :)

- Massera in oljan i torr hårbotten.
- Låt den sitta i 20-30 minuter
- För att få ur oljan får du använda shampoo.
Jag måste shampoonera minst 3 gånger innan allt är ur.
- Sen kan du ha i balsam/ hår inpackning som du brukar :)
Jag tror att det viktigaste är att man får ur all olja ur håret.  Det sägs att oljan kan orsaka bland annat mjäll och finnar. Men jag vet ju inte om det är sant och så tror jag att det är olika från person till person. Jag har inte märkt av något sånt och jag har användt det i 1 vecka nu ( 2 gånger) . Ricinoljan finns på apotek, bakom disken så du måste fråga någon personal om dom har det :) Jag har också läst att man kan tappa hår av det. Jag brukar tappa ganska mycke hår i duschen så jag märkte inte så stor skillnad.
-

Postat av: Sundberg

Vad det den oljan som gjorde att håret växte fort som du la upp förut ? :)

2012-04-04 @ 18:04:13

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback