boom boom

Jag har inte haft ork/tid med bloggningen, men då kommer ni tycka att det är extra kul att läsa det här inlägget för att det var ganska längesen senaste inlägget :) Hela den här veckan har jag kollat på "The O.C" hela säsong 1. Måste ladda ner nästa säsong! :) Sanna sov här inatt hursomhelst, igår köpte vi godis och pucko. Och på kvällen gjorde vi inte så mycket fast vid 11 var vi ute och gick. Haha vi gick typ längst bort i kråkberg och där är det såå läskigt för att det är så mörkt och läskiga hus.. ;) Vi vaknade 9 i morse, om en timme kommer hennes pappa och hämtar Sanna.
Ikväll ska jag kolla på melodifestivalen och dricka pucko, muuums!! Är hemma själv hela dagen med mina syskon så ska njuta av det också :)
bjussar på en bild från i sommras :) vacker


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback