gissa vad!!

WÖÖÖW. Igår berättade mamma att mina peengar från Mormor och morfar hade kommit. Och då kunde jag äntligen beställa en Canan EOS 1100D :D Där jag köpte den kunde man välja att bara köpa den eller kameran+tillbehör. Jag valde + tillbehör. För om jag skulle köpa det varförsig skulle det bli dyrare.
Fick med en väska, Minneskort 16GB, UV-filter och en duk till den, tror jag :) Sen var det en kampanjsak så man fick med Photoshop gratis, skulle egentligen kostat 900 kr.
-
Jag hoppas att den kommer imån, annars måste jag vänta tills måndag och det kommer jag inte klara av. Men man ska inte hoppas för mycket för att då blir man bara besviken, om det inte blir som man vill :) Men jag beställde den igår och dom har skickat den står det. Såååå den kommer troligen imån.
Systemkameror Canon EOS 1100D hus + EF-S 18-55/3,5-5,6 ISSystemkameror Canon EOS 1100D hus + EF-S 18-55/3,5-5,6 ISSystemkameror Canon EOS 1100D hus + EF-S 18-55/3,5-5,6 IS


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback