Om mig.

Jag har inget annat för mig så nu gör jag som Anemone och skriver om mig själv.
Jag gjorde ju det förut men vissa saker kändes personlig, för personliga.
,
Jaa.. Vart ska jag börja? Ni flesta lär ju veta vad jag heter, bor osv. så den delen hoppas jag över. Men iallafall så tycker jag om att träffa kompisar, den mesta jag spenderar tid med Är Sanna Sköld, om man räknar med Ida som jag alltid är med i skolan. 2 av mina bästa vänner! Jag är mest avslappnad och bryr mig inte så mycket om det folk runt om kring tycker om mej. Det värsta jag vet är känna känslan att man har blivit sviken av sin kompis, fast att den inte vet inte om det. Den tänker inte riktgit på vad den gör.
,
När jag är hemma är jag ofta i mitt rum och gör ingenting. Jag spelar antingen keyboard eller ligger i sängen och halv sover. Jag är jäkligt lat om jag får säga det själv. eller asså jag orkar men om ingen säger åt mig att göra något så gör jag ju inget. Men när jag är med t.ex Sanna siittter vi ofta vid varsin dator och kollar på supernatural :) Det bästa som jag tycker med den tjejen är att vi är så lika. Man kanske inte kan tro det ,men den tjejen har jag nog mest gemensamt med.
,
Jag har väl inte något sådär jättemånga kompisar som jag är med, men jag har kompisar jag snackar/ är med i skolan. Jag hatar skolan, men jag biter ihop dom här sista åren nu. Jah hatar den inte så att jag skolkar 24/7, utan jag försöker gö det bästa av det och ge allt.
,
Jag är inget modefreek som ska alltid ha det snyggaste i kläderna, jag tar hellre på mig det jag känner för, oftast äre mjukisar och tjocktröja. trivs verkligen i det :) Men jag brukar ändå variera med tights och jeans :)
,
Jag vet egentligen inte vad ni vill veta om mig? Asså ibland känner jag för att skriva en bok om mitt liv. Men den så kommer jag på " Asså fan vilken tråkig bok" Men jag tyker egentligen inte att mitt liv i så tråkigt men annat folk lär ju tycka det ;)
,
Min pappa och mamma är skilda och jag är sällan hos pappa, vilket gör att jag mår dåligt. Tänker för mig själv att jag ska skärpa mig men jag håller det aldrig. Hemma hos mamma är väl allting bra... Jag är en sån som alltid ska ha rätt, iaf enligt dom här hemma. Men man ska väl försvara sig om man börjar bråka med t.ex med mamma / hennes man. Inte mitt fel att jag kommer på bra saker så att dom blir ägda. Jag kan faktiskt störa mig på när folk säger att dom aldrig bråkar med föräldrarna, asså jag vet inte varför jag stör mej på det. Jag mår nästan dåligt av det, önskar att jag också kunde ha det så bra.
,
Jag blir sällan kär. Jag skulle väl vilja ha en pojkvän och så men jag blir alltid osäker så fort jag nästan har ett förhållande med killen och sen så berättar jag hur jag känner och efter någon månad saknar jag honom. Men magkänslar har väl alltid rätt?
,
Anemone Callman är en av mina bästaste vänner. Men vi sällan med varandra.. :( Känns ibland som om vi glider  isär. Hon är ju ofta med Simon, men bara hon är glad är jag det.
,
Nu ska jag ge mig med skrivandet!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback