Svartvitt

Jag gick upp vid 6 imorse :) ovanligt pigg!!
Drog till skolan vid 7 och var där till två.
Tog bussen hem och när jag kom hem kollade jag på tv i nån timme.
Fixade lite i mitt rum, åt mat och sen drog jag till Maxxi med Mamma!
,
På maxi köpte jag festis och choklad till min sjuka vän, Sanna!
hoppas du blir frisk snart sötnos!!
Efter maxi åkte vi och lämna godsakerna hos sanna!
,
Just nu sitter jag vid datorn och ska snart gå och lägga mig i sängen och äta glass!
,
ny tagen bild

Postat av: ...

fy i helvete vad du är snygg bruden! jag skulle fan gjort ALLT för att få ditt hår, JAG ÄLSKAR DET! jag älskar hela dig du är så jäkla snygg :>

VARFÖR ska du ha det där fiiina utseendet för :-( kramar, du ska veta att du är sjukt fin och du har en grym färg på ditt hår, FÄRGA ALDRIG, du kommer ångra dig, förvanar bara dig. pudd

2012-01-10 @ 22:01:28

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback