Hissar & Dissar

att kolla på film på youtube.
Jag brukar ofta kolla film på youtube om jag inte vill ladda ner.
Det är mest julkalendrar jag kollar på, jag kollade nyss på "livet enligt rosa" och det
funkade hur bra som helst :)
( finns ju dock inte alla filmer och dom på engelska finns det oftast ingen text till)
,
att lyssna på musik som man inte kan sitta still till.
Jag lyssnar ofta på musik som gör att jag rör på mig medans jag lyssnar.
Just nu lyssnar jag på "miss fatty" och sitter och gungar lite hit och dit.
Man blir glad av att lyssna på sån här musik också :)
Lite tips:
Moves like jager-maroon 5
I like how it feels- enrique inglesias
Hangover- Taio Cruz
,
Att jag har snart bestämt linje.
Trodde aldrig att jag skulle kunna bestämma mig men jag tror
att jag ska välja estet dans (här i mora).
Någon mer som ska gå det?!



Tandläkare i skolan?
Fick ett brav idag att mellan vecka 2-5 ska tandläkaren vara i skolan?
Så då slipper man tydligen åka ner på stan och kolla eller!?
vet inte riktigt hur dom tänker men aja.
,
Lovet är slut.
Det värsta är nog inte att lovet är för kort, asså alla tjatar "vill ha mer lov, blablabla"
Jag tror att felet är att lovet är för långt och man hinner bli "bekväm" med att
vara ledig sen blir det en sån ovanhet att komma tillbaka till skolan.hmm!




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback