Just a small town girl.

Tjoo!
Känns som om jag är jättedålig på att uppdatera nuförtiden, har liksom inte haft tid. Men det blir väl så när man börjar ny skola, ny klass att man alltid gör något efter skolan, umgås med kompisar och sånt. 
Men iallafall..
Idag började dagen med ett konditions och styrke pass istället för danslektion. Känns bra nu efteråt att jag inte dog ;) Sen hade vi naturvetenskap och engelska. Efter lunchen hade vi estetisk kommunikation. Alla estetare ska sätta ihop en föreställning tillsammans, vi ska göra "Ronja rövardotter". Och då på den lektionen kollade vi på Ronja rövardotter med popcorn i aulan. Haha känna som om vi alltid kollar på film !? 
 
Jag slutade efter det och då cyklade jag hem till min farmor. Ja vad gjorde jag där då? Det ända man gör hos min farmor är: äta äta äta äta. Kom nyss hem och ska snart gå och sova :)
 
 










Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback