Every step, that I take.

Heej på er!
Idag behövde jag inte cykla till skolan, mamma skjutsade mig för att det regnade. I skolan hade vi Historia, matte, engelska och dansgestaltning :) Efter skolan drog jag och Måne ner på stan, kikade runt lite och sen kom Jesper och då gick vi till ica och köpte drickyoghurt. Jag drog hem lite efter fyra, fick lov att gå hem :( Men som tur var kom Martin, min syrraskille, på cykel så fick jag skjuts hem :D
-
Farmor var nyss här och hjälpte mig med en historia läxa. Man skulle skriva i ett släktträd och sen berätta om en person man tyckte va mest intressantast. Jag valde såklart min farmor för hon är jättepratglad, och då menar jag verkligen JÄTTE! Hon berättade bl.a om hur hon upplevde andra världkirget, hur hon och farfar träffades och några av hennes resor i Europa. Jag tycker att det är jättekul att lyssna på sånt. 
-
WÖWÖW.
Ikväll ska jag byta rum med min syster. ASGLAD!! 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback