död

Sov hos Sanna inatt, om jag inte nämnt det i ett annat inlägg? Vi gjorde inte så mkt, jag höll på med min mobil och hon sin dator, men sen växlade vi och gjorde tvärtom, det höll vi på med hela kvällen typ. Kollade lite på "OS i London" också. Vi gick och la oss kl 4 inatt/imorse och gick upp vid 10, för hon skulle klippa sig 11. Jag har sovit totalt under 10 timmar på 2 dagar. Just nu känner jag mig död, är hur trött som helst. Men jag kan inte gå och lägga mig och sova för jag ska upp tidigt imån, summercamp på dansen den här veckan :) Ska bli suuuper att dansa igen.
-
När jag var i Danmark ringde en från dansen och frågade mig om jag ville gå i den gruppen som är sist på dagen på Summercamp. Alltså det är 3 grupper; 2 på dagen och där är det en grupp med barn och en grupp på en dansnivå som är normal eller vad man ska säga. Sen är det en på kvällen för dom som är lite bättre, och den sa den som ringde att jag kunde vara med i om jag ville. Men jag valde att gå med Sanna i gruppen på dan, myyyycket roligare att gå med någon jag känner :) Men jag blev jätteglad att dom tycker att jag är bra på att dansa :D 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback