ingen träning :((

hejhej! jag sov ju hos farmor inatt. Igår var vi och handla och åt på donken! på kbällen myste vi framför tvn med chips och choklad! i morse gav hon mig riktig frukos! jag brukar aldrig äta frukost annars. Skolan idag gick ganska snabbt men på idrotten, ni flest vet ju att jag har/haft en infflamation i en muskel ( adductor magnus) Och jag har jag inte tränat på 2 veckor, ätit voltaren och så. Jag trodde det hade gått över men idag på idrotten gick vi 5 km eller nåt sånt och jag fick jätte ont i muskeln! så idag blir det ingen träning för mig helle :(
efter skolan var jag med Sanna Hillring på stan! vi gick och fika på kaffestugan och så gick vi och beställde tid på hot red tattoo för hål i naveln! 3 oktober blev det!! :D längtar verkligen! ärligt talat så ska det faktiskt bli kul att känna själva "sticket" med nåålen!! :D
,
,
.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback