so sick

hejhej! skoaln gick snabbt! Efter skolan följde Ida mig till hot red tattoo, jag skulle bya min tid, så att jag skulle ta hål i naveln nästa tordag. Men han sa att jag skulle få lov att komma tillbaka på måndag :) Jag är rädd att jag inte kommer kunna dansa med hål i naveln :( asså man ska böja magen jättemycket och så och det sägs göra ont när man har tagit hål och innan det läkt. Jag har FÖR mig att man inte får böja magen så mycket, man får tex inte göra situps (läste det någonstanns). Det känns onödigt om jag betalar för dansen och sen inte kan vara med. Ska snacka med mamma sen. Men hon läser ju min blogg så.. hon kommer troligen läsa det här...
hihi usch jag ligger och kollar på det okända, och satan va läskigt det få vara.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback