Skyddsänglar och andar!

Jag tror verkligen på andar, skyddsänglar och allt sånt! Jag har sett/fått kontakt/Hört andar. Jag är mottaglig för andar och det menas med att jag kan få kontakt med dem!
,
,
det här vare första jag upplevde nå:
,
vem äre i tvättstugan??
Jag gick upp vid 6 för jag skulle fixa mig innan skolan och så. Sen när är i köket hör jag att våran tvättstuge dörr stängs och öppnas, stängs och öppnas osv. Jag blir såklart livrädd för att jag var 100% säkerpå att jag var själv uppe! Jag springer till mitt rum och stannar där hela morgonen tills mamma gick upp och hon följde mig till tvättstugan.
Någon dag efter var jag i tvättstugan och det var ganska mörkt. Då känner jag att det är någon där inne! En helt obeskrivlig känsla om man inte upplever det själv. Obehaglig var den åå. Jag fick lov att springa där ifrån och jag vågadfe inte se mig om.. Rädd att jag skulle se nån. Då gick jag och sa att det var en MAN i tvättstugan, asså jag var typ helt säker på att det inte var en kvinna, jag vet inte varför jag inte trodde det, jag bara visste det. Mamma känner ett medium så hon ringde henne och en vecka senare kom hon och kollade om det var nå andar här!
Tyvärr låg jag och sov när hon var i tvättstugan. Men då vare så att det var en man i tvättstugan (ande ) och han hade gått vilse. Han försökte kontakta mig för att jag är mottaglig! och han menades inte att skrämmas!
Nu är han borta iaf, medium tog bort han!
,
,
Jag har en massa mer " upplevelser" som jag tidigare har skrivit i bloggen. jag orkar ine skriva igen. Men jag kan leta reda på dom sen, om ni vill att jag ska lägga upp dom igen ?:)
,
,
Skyddsänglar!
Alla har en skyddsängel och jag tror att jag vet vem min är! antingen äre min Farfar, eller en som heter Minah eller nå sånt, fick inte fram namnet rktigt. Men iallafall kan jag prata med min skyddsängel, oftast när jag har tappat bort någonting då brukar jag typ fråga art jag har lagt t-ex min cykelnyckel. Och ibland brukar jag få upp i mitt huvud vart den kan ligga!
,
För någon dag sen letade jag efter min cykelnyckel och på väg till skolan fick jag för mig att den låg i en sko. När jag kom hem kollade jag i alla skor men hitta den inte. Men så kom jag på, om man har en nyckel i nyckelskåpet så kan den ramla ner och då hamnar den ofast i en sko. Och min nyckel låg i nyckelskåpet!
,
Jag brukar oxå snacka med min skyddängel när jag är rädd! eller ibland säger jag det för mig själv och ibland tänker jag det.
,
,
gud vilket långt inlägg det blev! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback