RBU?

Min mamma tipsade mig idag om en konferens. Den är till dom som har ett syskon som är funktionshindrade. ( för er som inte viste det har jag en bror som sitter i rullstol). Jag undrar om jag kanske ska åka på det, för asså jag skulle jättegärna vilja träffa andra men funktionshindrade syskon för att det kanske är skönt att veta att man inte är den ända i hela världen som har ett syskon som inte kan gå, kul att känna igen sig lite också! :)  fast jag har ingen aning om vilken ålder som kommer att vara där,  men det är troligt vis i min ålder :) det va det jag hade på lilla hjärtat.

Postat av: Johanna

Det skulle nog vara bra för dig att gå på det. Min bror var funktionshindrad. Han satt inte i rullstol men han kunde inte prata eller röra på sig. Låg bara i sängen och det hjälpte mig att gå på sånna här möten:) kram

2011-09-06 @ 19:14:08
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback