inget skinn för navel piercing?

Jag vaknade vid 9 och då orkade jag inte somna om så då gick jag upp och åt ben&jerrys! muums! snart ska jag och min syster ner och kolla om Red hot tattoo har öppet. Isf ska vi beställa tid för hål i naveln och så ska min syster beställa tid för att ta hål i tragus (se bild nedanför) asså jag är typ orolig att jag inte kan ta hål i naveln, eller asså jag har typ inge "veck". jag har inte utåt navel men inte innåt heller.Sen så har jag nästan inge skinn där när jag sträcker på mig/ ligger ner på ett visst sätt ., Men jag tror nog att det går ändå,  ! Jag får typ äta lite mer så att jag blir lite tjockare ;) annars får jag kanske ta nedre delen av naveln (inverse belly button piercing) men det är inte lite snyggt, men det är nånting iaf ;)
inverse belly botton :
Tragus:


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback