donken+grillning av marshmellows

Vid halv fem eller nå sånt där drog jag ner på stan och mötte upp sanna! vi åkte upp te donken och åt! Det blev Chicken nuggets box ! ;) Vi kanske satt där i 40 min eller nå sånt? :) Sen drog vi till willys för att värma oss och där blev vi sugna på grillade marshmallows. Vi köpte blockljus, Marshmallows, tändstickor och plastbestik (fanns inga grillpinnar). Vi visste inte vart vi skulle vara men det blev på en bänk i tingsnäs! i hade jättemysigt och pratade om allt möjligt! Vi satt där ganska länge, 2 timmar kanske! Sen började vi frysa och kissnödiga! vi drog till OK vid buss stn. Sen så cyklade vi hem :) Jag ska nog gå och sova snart, för jag ska spela match imån! borta mot forssa :)
,
,
wow, det där va en gamal bild, 1,5 år gammal,kanske? o:


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback