gokväll'

hejhej! Jag tänkte ringa min storebror men kom på att han är och kollar på NHL i globen:) så chansar på att han inte har tid att snacka ;) Gud vad man saknar den pojken :( 2 dagar till sen får jag träffa honom igen! Jag ska nog sova snart tror jag, men det är ju helg wtf, då ska man va uppelänge och sova länge! men det suger att va vaken själv här hemma. Jag är så mörkrädd , vågar inte ens att gå på toa ibland, heheh! nej men hare bra!
,
,
Jäkla va det ska klia!! jag är så rädd att jag ska klia på natten och det är nog inte bra. När jag hade svinkoppor förra året va jag ho doktorn och så fråga hon om jag hade kliat, jag ba " nej, det har kliat men jag har inte kliat" och jag hade fullt med prickar på mage. Och när doktorn kollade på min mage hade jag fullt av rivmärken på magen, tror att jag hade kliat på natten ller nå! usch! inatt blire att sova med 2 st kompresser över piercingen iaf!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback