oj redan torsdag? veckorna går verkligen fort.

Ni kan nog inte ana hur skönt jag har sovit inatt! och i morse var jag pigg, så pigg på morgonen har jag nog aldrig varit! Jag och ida tog halv 8 bussen och åkte till Claes guld och silver ( studiebesök för ett teknik projekt) Var där till halv 10 och då traskade vi till skolan! På kemin fick man göra vad man ville, jag plugga spanska, sen hade vi matte, lunch, idrott och sist spanska! diagnosen gick skit bra! hade typ glömt ett "s" på sus så det blev su , slarvfel!! Efter skolan hade jag utvecklingssamtal och fick bara bra omdömen! :DD Nu ska jag ut och äta kött och potatoos! Vem har inte sovmorgon till 11 på måndag då? ;) S.K.Ö.N.T , , BLEV EN GAMMAL PAINT BILD PÅ MIG OCH IDUS :) OJ caps lock..

Postat av: Ida

Nog den snyggaste bilden som finns! :)

2011-10-20 @ 18:07:25

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback