lördag morron

Haha jag hade en sjukt konstig dröm inatt! Det var typ krig, och den flög massa stridsflygplan och sköt alla men jag lyckades gömma mig. sen vare bara jag som överlevde där jag va så jag skulle åka och vinna kriget! Haha sen var jag nånstanns och letade efter internett för jag ville gå in på facebook. haha! sen hände det en massa mer.. :) men det orkar jag inte förklara :) Jag vakna för en och en halv timme sen :) Kollat på 2 avsnitt av super natural! Förresten så ringde jag min bror igår oxå! Haha men han satt på toa medans han prata, ha-ha...  Inatt blire att sova hemma hos Anemone.vi ska ha tjejkväll! helt ensamma hemma. usch, hennes hus är lite läskigt.. nej nu ska jag göra nå vettigt! ska göra lite läxa :) puss
,


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback