Ingen kan nog ana...

Att jag kan inte kolla på ett super natural avsnitt när jag inte har en lampa tänd. Är jäkligt mörkrädd och en lampa brukar alltid hjälpa! vissa avsnitt är jätteläskiga..
,
Att när jag ibland sitter på bussen hem från skolan känner jag att någon lägger en hand på min arm. Jag blir inte rädd jag känner mig nog mer trygg! Men jag undrar vem det är.
,
att jag tycker att det är pinsamt att gråta inför massa folk. Asså om det är bara jag som gråter. Försöker för det mesta undvika det..
,
att jag tycker att det är jobbigt att äta för det mesta. Jag önskar att det fanns nån tablet man kunde ta för att bli mätt och att man fick alla vitaminer och mineraler man behöver. Men jag brukar äta iaf, vill inte få nå magproblem eller sjukdomar!
,
att när jag ligger i min säng och ska sova, och så känner jag mig rädd och att det är någon mer i rummet. Brukar jag tänka att jag är i en blåbubbla och så tänker jag att den blir större och större, sen allt stöts ut som jag inte vill ha i min lilla bubbla! oftast funkar det , eller jag känner mig mindre rädd iaf :)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback