hejsaaann

Ursäkta för att jag inte blogga nå igår. Jag var på 50 års kalas! min mostersman fyllde år! :) Det var trevligt att träffa massa släktningar och annat folk :) Min bror är så töntig. Han gillar inte svamp och det var svamp i maten vi åt, Han hade ju inte märkt det först och då tyckte han att det var gott sen när han upptäckte svampen blev det helt plötsligt jätteäckligt.. idag blir det iaf att äta hemma hos daddy♥ och inatt bire troligen att sova hemma hos farmor! myyys :) Imorgon ska jag till ockupeden! ska kolla min ljumske, dom kanske hittar felet, hoppas!! nejfyfan va stökigt rum jag har... Måste städa det innan jag åker till pappii! Men ni få hare så braaaao!! , , ååh det är nå fel på blogg.se... kan inte lägga upp nån bild


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback