Hejpå er

Dagen gick fort i skolan och efter den åkte jag med Sanna Skäld ner på stan! vi kollade runt och åt pizza. Vid halv 6 tog vi en lassarett buss och åkte till Dansen! Vi har börjat med en ny dans och den är as kul! vi dansar med skäpppar! Jag vill veta vad låten heter som vi dansar till, men hittar jag den inte nej. Surt! Just nu sitter jag i golvet i mitt rum och äter gröt och dricker ett glas med C-vitamin, Känner mig nyttig!! Ska nog ta och lägga mig i sängen och läsa lite på en bok jag lånade på bibblan idag, Vi är inte ensamma med Magrit Sandemo! Handlar om skydds änglar och sånt! :)
,
,
Tog mig tid att rita lite på paint, hahah det är verkligen kaos, lite här och där äre skruvlockar, rakt, vågigt! haha önskar att det bara var rakt eller skruvlockar!
usch


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback