heheheh..

Hejhej, jag hade sov morgon i morse, tog halv 9 bussen till skolan! Vi hade engelska, biologi, matte, idrott och spanska i skolan idag. På idrotten trodde jag att mitt huvud skulle sprängas, jag hade galet ont, jag har haft ont i huvudet hela dan, samma ställe oxå. På bussen hem blev det värre oxå. Jäkla dryga 98or som ska prata helatiden, och då är det inte tyst dom pratar. usch! När jag kom hem la jag mig i soffan med en godis påse och kollade på Paris Hilton new best friend. Just nu mår jag inte bra, trött, ont i huvudet, ont i magen. skulle vilja gå och lägga mig men jag måste laga mat först. kanske plugga oxå... Får se hur jag gör, har 2 förhör i mån... nej nu ska jag ge mig ut till köket... puusss,,här får ni en gammal fjortisbild ;)
,
g

Postat av: Raul

Glad och Flitig gör resultat i livet man blir sin egen smed !

2011-10-28 @ 12:09:02

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback