&%#%#¤#%%¤#

Godmorgon! Jag har sovit hos anemone inatt och igår så lagade hon mat, jätte gott faktiskt! :D sen gick vi och träffade fanny åkerlund och några till. När vi kom hem kolla vi på tv och jag somna i nån timme. Men vi gick och la oss i sängen sen:)
Medans jag ligger och sover, anemone smyger fram till mig..
Anemone :BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!
Linnea: Men jag hatar diiiig!! &¤#%¤#¤#
Jag somnar om, sen kommer hon igen.
anemone " Ger mig en puss på kinden"
Linnea" MEN VA FAN, måste du va så jävla närgången och väcka mig &¤#%#¤#%%/¤
,
, Fan va sur jag blev på henne, men jag fick min hämnd i morse;)
Där har vi drygot ;)

Postat av: anemonecallman

HAHA ja där har vi drygot ja! :D tack för helgen Linnea! jag älskar dig! puss! <3

2011-10-09 @ 15:51:19
URL: http://englaaanemone.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback