dagen

Jag funderade påom jag skulle blogga eller inte, men det blev att jag bloggar ;) Idag hade jag ett alarm på halv  men snoozade tillkvart i åtta! Jag åt frukost, klädde på mig, sminka mig och rengjorde piercingen :) Vid tjugo i 9 kom min skjuts till st mikael skolan. Vi skulle va där för att kolla på olika linjer ,ja nivet.. Jag valde helt fel grupp. bara tråkiga linjer i den. Så nu vet jag vad jag inte vill gå iallafall. Efter st. mikael åkte jag ner på stan och åt med Sanna hillring på kaffestugan. Fick en födelsedags present av henne. Fick en kopp med nappar och en ring! :DD Haha trodde att jag skulle få nå helt annat ;)) När jag kom hem kollade jag på sista avsnitten på super natural (4e säsongen) Nu ska jag börja på 5e, men det är så tråkigt att se själv :( KOllade ju med min bror men jag kollade ifrån han.. Aja nu ska jag rengöra piercingen igen så puss på er :)
,
,


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback