cyklar i väg på dans snart

Oj, jag råka glömma att blogga igår, ursäkta! :) Det är skönt att det bara är 3 dagar kvar till lov! hoppas dom går fort! :) Men iaf, så fick jag och idus sov morgon i går till 11! skönt. Sen så igår kväll gjorde jag inget speciellt. I dag gick jag upp halv 7, va hela dagen i skolan sen vid 13 slut vi för att vi hade ingen fysik. Och joep ville egentligen att vi skulle ha kemi med han då, men vi fråga om vi inte fick sluta och det fick vi :) nu ska jag gå och byta om sen ska jag cykla till dansen! Måste träna lite steg innan så dom sitter! Vissa steg är inte dom lättaste men efter ett tag kan man dom! efter dansen måste jag plugga matte, har diagnos imån! Måste försöka få MVG på provet oxå så jag får MVG i matte igen! Fick bara VG på förra provet!! Nej nu måste jag verkligen byta om! byee
,
,
223618_150022531747238_123688141047344_296256_7997924_n_large


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback