sanna, här, inatt...

Äntligen är det fredag! Har verkligen längtat tills det skulle bli helg! skolan gick fort, Hade 6 lektioner och det är den dagen med mest lektioner under hela veckan. På svenskan fick jag tillbaka min bokrecension om "Glaspärleresan" Han sa att det var jättebra och ett stycke i texten tyckte han var jättejättebra! Vad glad jag blir!!!:D På hemkunskapen fick vi tillbaka konsument inlämnings uppgiften, fick VG+! :D hihi. Efter skolan drog jag hem till Anemone. Vi har suttit vid datorn, chatroulettat, badat mm. :) Nu har jag nyss kommit hem och fått i mig lite mat: Salad, tacoköttfärs och cream fresch :) gud va gott det är! MUMSS.
,
Om en stund, kommer sanna sköld och sover här inatt. Vad ska vi hitta på ? :) Det vet man aldrig...
Imorgon blir det att sova hos pappa. Jag har inte sovit där på 4 månader, kan ni fatta det? Jag blir verkligen besviken på mig själv när jag tänker på det :(
3 år gamal bild :)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback