jatack

För en och en halv timme sen började jag på Hemkunskaps inlämnings uppgiften för VG-MVG. Väldigt jobbiga frågor och för mig kan det ta 1 år innan jag svaret på en. Men jag jobbar så snabbt jag kan och har 4 frågor kvar. Måste ta en paus och underhålla mej med något roligare ett tag. Helgen kommer tillbringas med bästavän Anemone :D Min vänstra fot har nyss domnat av, så kan varken röra tårna eller lyfta på foten. Tycker verkligen synd om dom som är förlamade och har så 24/7.  Det enda roliga jag tycker är när man ska gå med en av domnad fot, en av mina hobbys eller ? haha nej då. men Underhållande. Nej men usch, jag kollar på spindlar på youtube. Fyfan va äcklad och rädd jag blir för dom. uschusch! Nej nu är pausen slut, så back to the hemkunskapsläxa.
.
.
tillbaka till teneriffa, ja tack!!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback