Fredag=HELLLG

Skolan idag gick snabbt och jag hade matteprov sista timmen. Satt över en timme och klurade på vissa uppgfter.. Ett fel på En g-uppgift hade jag oxå! CPP! efter skolan följde jag Anemone hem och vi chilla lite till 5, då tänkte vi ta bussen ner på stan men enligt busstabellen skulle det inte gå någon buss då.. Men vi fick skjuts av hennes farmor och farfar.
,
På stan gick vi runt lite först och sen gick vi och solade :) länge sen man gjorde det och det var hur skönt som helst. Efter det dela vi på en pizza. Vid tjugo i åtta följde anemone mig en bit på vägen hem och sen så gick hon tillbaka ner på stan för att gå på bio. Hon skulle se på "paranormal activity" och feg som jag är vågade jag inte se den ;) Fast just nu är jag lite sugen. haha fast anemone vågade inte ens kolla på trailen utan ljud, så hur kommer det här gå? ;) Ska fråga min lilla gumma sen :)
,
Imån blir det öppet hus med anemone, Bio med Sanna sköld, kansek bio med Sanna hillring oxå! Men det får jag se hur det blir, hon ska oxå kolla på paranormal activity!  Och så ska jag kanske sova hos anemone :)
,
,
Bild från pizzerian :)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback