Dagens inlägg :)

Hallå på er :) vilken seg dag det har varit! Gissa vad jag har gjort hela dan? Jo suttit och degat vid datorn och tv...  Det äre enda jag har gjort från i söndags! inget liv.se eller? Nej imån blir det att följa med Syrran och mammi till ikea, troor jag om inget roligare dyker upp ;) På fredag ska jag kanske till farmor! och i helgen hoppas jag på atta få träffa Anemone! hon är nämligen i rom right now, så har inte träffat henne så mycket nu på lovet! Nej, nu ska jag göra nå... Hehe
,
Hörrni vad tycker ni att jag ska göra? Jag funderar på att byta rum med min syrra.. Men då vill hon ha min 1.20 säng och jag får hennes lite mindre säng. Tycker ni att det är värt att byta eller ? :)
,
Bild från2 och ett halvt år seen :) Studsmatta+ Jäättteeemycke snö


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback