bara jag som hatar söndagar?

Jag gjorde e inlägg igår kväll men jkag råka trycka bort det och orkade inte skriva om (a)

men iallafall så var jag och anemone på stan igår. Jag tänkte köpa nå men jag hitta inge, jag har liksom över 900 spänn på kortet! Jag fattar inte hur jag kan ha det och mamma säger att jag inte använde min förra månads peng. men det är jag ganska säker på att jag gjorde.. men aja, JAG ÄR RIK IAF!

jag och anne kolla på skor , hitta ett par snygga som jag kanske ska ha på skolavslutningen. men som kommer inte passa till min kläning. fast mamma sa att jag fick köpa en ny kläning ;)
efter vi var på stan så åkte jag till farmor. vid sex gick jag och mötte kevin :) vi gick först till min farmor, men sen så gick vi hem till min mamma! kolla lite på tv och var ute och gick med våran hund. Sen så  gick vi till busstn  vid 9 han skulle med en buss 10. sen så fick jag gå hem.. kul! Fast de var inte så kallt iaf :)

nu ska jag äta lite frukost!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback