träningsvärk från topp till tå

Jag har träningvärk i hela kroppen! det är från träningen igår. Vi var 3 stycken på träningen och vi körde hinder bana och jag blev yr och illamånende bara för att vi gjorde massa kullerbyttor så jag fick lov att sätta mig ner ett tag men sen gick det bra :)  Just nu ligger iag i sängen och lyssnar på musik :)  Imorrn äre sista dan som jag ska praoa! (Y) Fast idag hare varit rätt okej på JC . Typ från 10.00 till 11.30 har jag bara stått och uinte gjort någonting! men sen fick jag plocka upp smycken om det fattades någonting :) det skulle typ vara 5 st av varje grej som skulle hänga där och det vara ganska kul :) sen efter lunch kom det varor :) typ jeans och chinos så jag fick plocka upp dom och larma dom, sen fick jag lägga dom på rätt plats i butiken. Sen fick jag sluta :D
när jag kom hem gick jag och la mig i soffan direkt och sen har jag barat chillat hela dan! nu ska jag snart gå och lägga mig och i morgon ska jag vara med Anemone! ;D nej nu blev det ett långt inlägg :) men puss





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback