WÖWÖW, Ett inlägg

Hej allihopa!
Äntligen ett inlägg! Det är ju så att jag har råkat,( eller jag och jag, jag kunde inte råför det), har haft sönder min brors datorn som jag hade hemma hos mamma! HEEEEHHHEE! det går inte att ladda! inte mitt fel! Men iallafall är det skönt med sommar lov! Fast har varit på konfirmation onsdag, torsdag och fredag :) det har varit ganska kul förutom allt prat ;) idag var vi uppe i kyrk tornet! inget jag rekomenderar! först en brönd sten trappa, spiral formad, sen s massa trtrappor, vi kom upp dit till klockorna, dom är genomskinliga så man gunde kolla ut igenom dem :)
Påå måndag åker vi sommargruppen på läger i siljans näs, det säg att det spökar där.. hur ska jag och anne överleva :s  Imån natt ska kanske jag och anemone sova hos hennes mormor :)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback