Hemma idag

Hej igen!
Blev hemma från skolan idag, min morfar dog i morse.. :(
Får se om det blir någon skola imån!

Idag Vaknade jag vid tjugo över sex, och jag hann sminka ett öga men den så kom jörgen in och sa att morfar hade dött.. jag tvättade bort sminket och sen gick jag och la mig! jag sov till 10 för då knackade mamma på min dörr! men sen så somnade jag om till kvart i tolv! Jag åt en korv och sen vet jag inte vad jag gjorde, agarna går så snabbt , och jag sitter varken vid tV enllen Datorn! så jag undrar vad jag egentligen gör på dagarna! Nu ska jag snart gå ner till våran båt hamn och kratta löv!  jag har att det åskar då måste dra nu puss


Postat av: jessica

UPPTADERA FÖR FAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-13 @ 22:25:43

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback