Saannaa!

tjeniix!
Jag sov hos sanna inatt :) Jag kom till henne vid nio(igår), eller nått sånt! vi kollade på Ghost whispers (stavas...?) och det var ganska bra! :D vi tänkte åka till statoil eller ok, och köpa marsmellows, men sen så ångrade vi oss och gjorde chokladbollar! Dom blev riktigt goda! När vi hade gjort dom gick vi och la oss och kollade på Casper åå åt av våra goda chokladbollar! :)

vi vaknade vid.. jag kommer faktiskt inte ihåg! kanske vid 11 eller nåå :) vi fixade oss och cyklade ner på stan! Haha, vi skulle hem till hennes bror och äta, men så var han inte hemma, han var på onoff, vi skulle cykla ner och hämta nyckeln , men vi orkade inte bära runt på våra väskor och vi sågg ett fönster var öppet till hans lägenhet, det varganska högt upp så jag fick lov att sitta på Sannas axlar för att få in väskorna! HAHA, jag hoppas att ingen såg oss! vi lär sett helt cp ut ! 

Jag åkte hem vid fyra, och när jag kom hem vare dax för gräsklippning! ni anar inte hur snabbt jag kan åka ;)) I morgon blir det bad med sanna och så ska vi kolla på film! myys!



Jag vill ha tillbaka mitt lååånga hår!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback