Det här helt sjukt!!

Måste verkligen bertätta ensak! Jag tror inte att jag har berättat vad som hände för någon kväll sen här när jag skulle sova. Jag hörde en duns i trappan, asså som om någon skule ställa ner foten jättesnabbt, bara EN duns, om det skulle varit min pappa hade jag hört fler. hörde nå utanför min rum, min radio började brusa ( men det kan finnas tekniska själ) Den har inte gjort det förut. Jag var livrädd, men kunde somna tillslut!

Men iaf, till det jag egentligen skulle berätta är att igår kväll lät det ingenting här. Det var jättelugnt! Men sen så när jag hade somnat, drömde jag en massa! Att jag hörde en massa från det rummet som är över mitt ( vi har ett våniongshus för er som inte visste). och sen hörde jag steg ( inte i min dröm utan i verkligheten) eller jag trro att det var verkligheten.. men iallafall. så försökte jag vakna typ blinkade jättemånga gånger. Medan jag försöktevakna försöker jag känna om det är någon där. Och då känner jag en hand, jag såg ingen hand men jag hade inte riktigt vaknat än. Och sen började den som ägde handen, krama om mig, eller lägga armen över min mage/bröst, vet inte riktigt vart.  Jag hade fortfarande inte sätt någon. Jag höll fortfarande på att blinka och för en kort sekund såg jag en tjej, med svart hår, tror att hon hade det uppsatt. Och då försökte jag prata typ så här lät det "mmvamvamvamvamvmvamam". men sen då fick jag ur mig " vad heter du?" men sen så såg jag henne inge mer och då var jag nästan klarvaken, men mitt hjärta slog 100 slag i sekunden!!  helt sjukt!   Tyvärr så hinner jag inte skriva mer nu. Men hade inte så mkt mer att berätta!


Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback