bjuder på bilden!

Haha min bror sov i mitt rum idag, för att han tycker att min säng är skönare än hans! Vi kanske somnavid halv tolv eller nå, sen så vaknade jag vid 1 , kokhett i mitt rum och bror snarkade.. Haha jag slog till han några gånger, och då slutade han men började efter 1 min igen.. sen väckte jag han! och sen  så sa han att jag skulle somna före han.. men det gjorde jag inte! han somna före mig och snarkade... men sen så tog jag en kudde och la med ena örat på kudden jag låg på och den andra på örat ( asså jag låg på sidan) och då hörde jag ingenting! då somnade jag gott :)

Fint väder vi har? :d Jag har varit med en gammal vän idag och chillat ganska mkt :) Jag hoppas att min syster kommer snart med en godispåse, för hon lovade att köpe en till mig :)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback