Lördagkväll :)

klockan är bara 21.30 och jag är redan trött? fast att jag sov till 11 idag! :o fast jag har ju varit med anne hela dagen och henne kan man bli rätt trött på ibland när hon inte fattar fast att man förklarar hur tydligt som helst ;) haha , jag köpte faktiskt en ny ring på stan idag men såklart så glömmde hemma hos Anne! -.- tror att jag får den på måndag. nå kan jag lägga in en bild på den så ni fr se hur den ser ut :)
jag kollade nyss på en film och åt ben&jerrys :) men när jag hade ätit upp halva börja jag må illa så jag stoppa in den i frysen igen :) äter upp resten imorgon tror jag ;)  jag skulle egentligen sova hos anne inatt men fick inte! men här kommer lite bilder som vi hann knäppa iaf :)

jaa.. här får ni se mej osminkad! jag och anne växer aldrig upp ;)


och där ser ni mej sminkad ;) storskillnad!!




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback