DAGENS...

DAGENS VILL HA: massa snygga kläder jag såg  på stan!
DAGENS KLÄDSEL: Jeans leggings, Linnea, tröja och underkläder!
DAGENS FRISYR: inte fixat alls! bara kammat igenom det och satt upp luggen i en fläta :)
DAGENS LÅT: You're beautiful
DAGENS PLANER: Att hämta mina grejer på badhuset som jag glömde där för någon vecka sen!
DAGENS SAKNAD: Mamma
DAGENS DUMMASTE: Simon för han knäppte med fingrarna framför mina ögon så jag inte kunde se :(
DAGENS MISSLYCKANDE: HAHA spela pingis med min mobil ;)
DAGENS DROG: chips!
DAGENS KÖP: Trosor och chips
DAGENS GODIS: marsmellows (stavning?)
DAGENS HUMÖR: Glatt!
DAGENS CITAT: Nu ska vi se , sa den blinde mannen
DAGENS ROLIGASTE: Stan med anemone :)



Postat av: Sis

Tönt, du ska ju sakna mig! ;)

2011-01-29 @ 18:35:42

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback