Söndag :)

Godmorgon! Hihi, jag ligger i sängen och äter godis från igår! Bäst att jag går upp och äter frukost istället! Gårdagen blev rätt bra:) jag och sanna åkte ner till rosa huset för att träffa sebbe! När vi kom dit låg han och sov, så jag fick lov att väcka han! Men sen typ stod vi får och prata sen så gick vi till anemone för att muntra upp henne med lite godis, stackarn som är sjuk:( men när vi hade kommit från till hennes hus! Ville hon inte komma ner och hämta godiset.. Vi fick lov att tjata lite & till slut kom hennes lillebror ner och hämta det. Sen gick vi till sannas kompis som bor brevid anemone och där var vi tills mamma kom och hämta oss, sedan åkte vi till maxi och då köpte jag lite godis, sen skjusa vi hem sebbe & sanna och när jag kom hem la jag mig i sängen och kolla på film :) jag somna typ vid 1 , idag äre träning! Nu ska jag äta frukost! Puss, det blir ingen bild för jag bloggar från mobilen!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback