solsidan snart

hejhej, tänkte berätta vad jag & anemone gjorde igår!
vi åkte vid kvart över 10 och hämtade Anemone, sen kom vi fram vid kupolen typ 12 eller nåt sånt, då gick vi på toa och fixa håret för det såg helt förjävligt ut efter en bilresa.. sen gick vi runt där. vi åt vid 1 fast jag var egentligen inte så jätte hungrig men aja ;)  efetr det gick vi lite till och efter ett tag blev vi suhna på milkshake så vi gick och köpte det :)  anemone köpte inte så mycket, bara ett par skor ;) men jag köpte inte heller så mycket; deo, nagelack och en tröja, men jag hittade en as snygg och bra bh.. men jag hade inte råd men jag ville verkligen ha den.. så jag krånglade och bytte tillbaka 2 deadem jag hade köpt men jag hade endå inte råd, jag såg fel på prislappen.. HAHA och när jag skulle prova BHn råka jag öppna dörren till omklädnings rummet och där vare en x'd piiinnssaaammt! hahaha. sen på kvällen åkte vi till anemones mormor & morfar för att fira att mormorn fyllde år, och förätten var nå klegg på bröd och soni (annes lillebror) sa att det var svamp i oxå, för jag såg nå brunt.. men Anemones kusin sa att det var snigel, och då ville jag inte äta det men sa jag så här:
- Anemone, så här gör jag...     och så tog jag allting på en tugga.. hahah och anemone börja bara skratta,  det var tydligen snigel. :O   men jag känner mi stolt som åt det ;)  haha sen  resten av kvällen/natten åkte vi epa med annes kusin och hans kompisar :)

puuusss



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback