Bästa dan på länge :)

Som sagt var så har jag varit på stan med Anemone, Vi gick till konsum för det var 50% på allt där, eller om man köper massa grejer sen summan av det tar dom bort 50%.. men det var jättemycke folk där & nästan allt Var borta, men jag och anemone köpte vitamin well. Vi ställde oss i kö och det var typ 20 pers framför oss..kul!  haha Sertan stod typ bakom oss , och han sa att man skulle ha nå kort för att få 50%. och vi hade inget sånt kort så vi tjäna ingenting på det, bara slösa tid.. Men efter det Gick vi till cubus, jag skulle kolla om jag hitta den där Bhn som fanns i borlänge, och det gjorde den! :D men jag hade inge pengar så kunde inte köpa den :( ska tjata lite på mamma bara ;))  Sen gick vi och mötte simon & hans lille bror, isac. Vi gick till Burges bar och satt där i en halv timme :) vid 5 åkte simon hem och då gick jag & anemone till ICA och köpta godis. 
Det var den bästa dan på länge. Ska kanske vara med Anemone imorgon med :D 

 puss



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback