trött & sur

hej på er.
Idag så åkte jag & Sanna S buss i 1 timme extra innan skolan. Haha vi tyckte att det var så mysigt att halv sova på bussen, så då åkte vi mer idag.  Men idag började kreativa veckan och jag har slöjd med Ida & Sanna. Jag stickade men det va så tråkig så jag började på en sak man ska göra i 9an. Man ska göra en bild på ett tyg, och jag ska göra en bild som kommer ta lång tid att göra men längtar efter resultatet.( se bilden nedanför)
,
Efter skolan drog jag och sanna ner på stan. Vi tog långlet bussen och åkte med den ett varv. Jag somnade på den och där jag vaknade visste jag inte vart vi var och fick panik att vi skulle trycka på stopp.
Sanna följde mig hem och jag städade rummet medans hon satt vid datorn. Hon tog bussen hem och jag åkte den med henne.
,
Nu sitter jag vid datorn och har ingenaning på vad jag ska göra.
Här är bilden jag gör:
Fatta vad snyggt den blir när den är klar. Lägger så klart ut hur den ser ut sen :)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback