Inlägg by the BEST!

Hej på er allihopa! :D Nu kanske ni undrar vem det är som bloggar? Jo det är Linneas bästavän :) Alltså Anemone Callman (anca/pännkake.. som linnea brukar kalla mig, du ser min blogg på ---> http://englaanemonecallman.devote.se/ .
'
Det jag vela säga är... Jag saknar dig Linnea! Och tack så jätte mycket för i Lördags, det var superduper kul! Haha lite kul att du somnade med 2 killar... David & Soni, men ni är så gulliga så! :) Har inte så mkt att tillägga men jag ville lägga ut några jätte söta bilder på mig och Linnea! Fina minnen det här ska ni veta! ♥
'
Vi 2 i mitten... Haha vilka små ungar! ;)
Haha Linnea kommer du ihåg när vi var på festival i älvdalen för 2 år sen? Då vi raggade på en skit snygg kille i en kiosk så bjöd han på klubbor!
Åh vilken liten söt Linnea jag hittade! :D
Linnea älskar nötter! Söööötnos
HAHA vad är detta för fin bild då...?
Lilla fjortis! Där skulle vi till Luciafestinatt, alltså för ett år sen! Du har förändrats myyyyckeeettt
SATAN VILKA ROLIGA CHEYER!!! + min bror... = inte lika cool
Där skulle vi på COZMOZ också... fina ;)
HAHA vad är detta för bild :O
LOVAR ER, vi var sjukt seriösa! Hahah sista bilden för ikväll, känner att det börjar bli många... Jag älskar dig Linnea! Bästavän! ♥ kram och puss /Anemone ... Jaäldimeli!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback