Hissar och dissar innan jag ska sova

Jag hissar:

Att lovet snart är här. Bara 2 veckor + några dagar kvar på skolan. Jag är verkligen skoltrött, stressad över allt och åååh jag får spunk!
.
Att det intte har kommit nå snö än, förut första advent ;) PÅ 2 dagar tröttnade jag på snön och nu tycker jag att det kan bli sommar igen :)
,
Att det är första året jag verkligen har ganska mycket pengar till at köpa julklappar för :) Nu ska jag bara skriva ner vilka jag ska köpa till osv.. ;)

Jag dissar:
,

Smala ögonbryn, nej det ser ju inet jättefult ut men inte snyggt heller.
,
Att mitt rum är stökigt hela tiden.. Förstår inte hur jag bär mig åt för att få det stökigt. Måste ändra på det och lägga tillbaka alla kläder i garderoben ist för på golvet :-)
,
Att jag inte får åka utomlands nästa vecka med min syster, Tack så mycket mamma.
,
Nu måste jag serri söva.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback